sobota, 21 lutego 2015

Polubić Albion

witam

Kolejna sobota i kolejne spotkanie z ligą angielską które rozbudza nadzieje ale skończy się dokładnie tak jak się skończy. Tradycyjnie spróbuję zaprezentować skróconą kronikę tego co mi przyszło do głowy i co wstawiłem na kupony. Żadne tam typy bo jakaż to sztuka sklecić tryplę z trzech niskich kursów. Takich orłów po kolekturach są całe tysiące i długie "węże" po 20 pozycji nie są żadnym ewenementem. Co więcej, te kupony czasem wchodzą kompletem, a to czasem wynika ze zwykłego rachunku prawdopodobieństwa.
Mnie - jak większości idzie raz lepiej, raz gorzej ale jak to powiedział w ubiegłym wieku mój kolega - z Anglikami to ja daleko nie zajadę.. w sytuacji kiedy do "Fryzjera" chodzę tylko ścinać włosy...
Robię więc to co robię wyłącznie z zamiłowania a od pewnego czasu z premedytacją zacząłem preferować małe kursy. Nie z powodu, że pewnych fuksów nie wyczuwam i moich ulubieńców na "dogach" nie dostrzegam ale z faktu, że bukmacherzy (wszyscy) notowania na fuksy potwornie zaniżają i grać się tego statystycznie zupełnie w dystansie nie opłaca. Dlatego też wszelkie X-boomy i inne abstrakcyjne pomysły stawiam na ogół za "psią kasę" i nazywam zabawą....
Dzisiejsza kolejka (palisady od 1 do 7) choć w wielu miejscach wygląda na oczywistą to przecież nie skończy się całkiem oczywiście. Jeszcze w nocy (bo wyścigi oglądałem do rana) wysłałem:

Belper v United of Manchester 2 1,45  (result 1-3)
Hyde v Fylde 2 1,45  (result 1-1)
Blackburn v Blackpool 1 1,50  (result 1-1)
ako 3,15
ale ani ręki, ani nawet paznokcia nie dałbym sobie za to uciąć. Zwyczajna trypla jakich w sieci tysiące.
O innych pojedynkach postaram się napisać później jak też i o lekkiej zabawie w remisy z Marokiem (5x) and Co.
Poza piłką jest jeszcze kwestia skoków narciarskich. MŚ w Falun na małej skoczni chciałbym jakoś w rozpisach zaznaczyć i pytanie mam jedno. Czy Stoch ściemniał w serii próbnej i kwalifikacjach ?

PiS: 13'20"
Lekko pobrałem dublę z Falun, coby mieć emocje...
Stoch (1-6) 1,50  - Stoch jednak cienki jak barszcz, nie ściemniał
Freund (1-3) 1,70
ako 2,55

Listę angielską zacznę od
Ipswich v Reading 1 2,00  (result 0-1)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz