czwartek, 26 lutego 2015

Strach ma wielkie oczy ?

witam

Od rana załatwiłem już kilka spraw osobistych więc niewiele miałem czasu na zajęcie się sportem. Tym bardziej, że nie widzę nic co mnie do bólu przekonuje. LE imho dość trudna i jedynie Zenit jest jakimś tam pomysłem.
Tytułowy strach (miało być Stoch w oryginale) to dzisiejsze występy Polaków. Boje się postawić Radwańską z V Williams a co dopiero mówić o wysokiej pozycji naszych pań w narciarskiej sztafecie, medalu  skoczka czy awansie Legii Warszawa.
Cóż, we wszystkich tych zmaganiach będę mocno trzymał kciuki ale obaw przez to nie zmniejszę.
Dla jaj zagrałem dwa remisy w fińskim hokeju z nadzieją, że chociaż jeden wejdzie...
Firma "Fortuna"
Assat v KalPa X 3,80  (result 1-1)
Lukko v Karpat X 3,80  (result 3-0)
w Bf oba z szansą 25%

Piątek 27.02 - godz.13'30"
W oczekiwaniu na sobotni strzał, wziąłem dzisiaj na fart rozpis X-boom 3/9 z całą 2 ligą francuską + tenis (2,00) z Hitów dnia

PiS: 17'50
Z nudów zerknąłem na Honda Classic. Golf był na blogu obecny w swoim czasie ale natłok obowiązków wicie, itd - no i przede wszystkim przestał to trzymać Mix. Słowem dawno się golfem nie emocjonowałem. Zostali starzy faworyci. Po pierwszej rundzie na sucho stawiałbym na win P Harrington 70/1, M Kaymer 12/1 lub Z Johnson 28/1....
http://www.golfchannel.com/tours/pga-tour/2015/honda-classic/
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz