sobota, 22 marca 2014

Urojone kłopoty bogactwa

witam

Przeważnie, kiedy drukuję weekendową ofertę w okolicach środka tygodnia, wydaje się, że będzie lekko, łatwo i przyjemnie. Schody zaczynają się kiedy trzeba się zdecydować na konkretne pozycje a już prawdziwy ból to ostateczne zagranie.
Tak było też dzisiejszej nocy kiedy w Toto - Mix próbowałem wysłać kupon systemowy. Trwało to ho, ho, ho albo jeszcze dłużej i w końcu to co chciałem puścić nie poszło w ogóle.
Ok, pomyślałem sobie, że może to było zbyt skomplikowane. Ale skąd.
Od rana usiłuję postawić
Hojnisz v Nowakowska 2 1,95 (będąc przed Hojnisz wycofała się po 2 strzelaniu) - obrażona ?
Domraczeva v Soukalova 1 1,40
i też nic z tego. Przy okazji spadł już kurs na Białorusinkę 1,25.....
Operację ponowiłem także z innego kompa. To samo, wysłać się nie daje.....
Pierwszy i pewnie ostatni raz mam wątpliwą przyjemność z TM.

W Anglii postawię głównie
Cardiff v Liverpool 2 1,42 (result 3-6)
Wigan v Watford 1 2,04 (result 2-1)
Barnet v Hereford 1 1,64 (result 2-0)

w rozpisach spróbuję (Everton, Brighton, Torquay, Dartford) i kilka podchodzących remisów....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz