wtorek, 25 marca 2014

Szybkie decyzje

witam

Szybko to jak w popularnym powiedzeniu coś z kotami. Ale nie miałem wyjścia. Kilka spraw się skumulowało i czasu na typowanie zostało niewiele. Toto - gol muszę wysłać do 19" a jeszcze nie mam wypisanych kuponów a co gorsza brak podjętych, kluczowych decyzji...
W przelocie puściłem jednak jeden rozpis.
10 remisów w 2 lidze włoskiej (bez meczu w Palermo) uzupełniłem:
Manchester Utd v Manchester City 2 2,20 (result 0-3)
Hayes and Yeading v Sutton 2 1,79 (result 0-0)
R-4/12 stake 1,5/10
O pierwszym z pojedynków pisałem wczoraj. W drugim Sutton w bajecznej formie powinien imho zdjąć lokalnego rywala z Londynu....
Resztę Anglii postaram się opisać później

PiS: 19'55"
Z Anglii próbuję poza tym co powyżej:
Arsenal v Swansea 1 1,61 (result 2-2) w 90 minucie samobój - paranoja, trochę mi połamał linii
chyba "nie ma zmiłuj" dla gości
Chester v Tamworth 1 1,97 (result 2-0)
Wygrali z nimi w lutym na wyjeździe 4-3 a że są drużyną własnego podwórka udowodnili wchodząc w tym roku do L5-Conference...
Do rozpisów wziąłem również drużyny z L4 (League Two) ale tej formacji nie wyczuwam tak jakbym chciał więc meczy nie polecam.
Hartlepool v Mansfield 1 2,18 (result 2-4)
Rochdale v Portsmouth 1 1,82 (result 3-0)
York v Torquay 1 1,82 (result 1-0)
No i kilka remisów (X) czasami podpartych dwójką na "dwu kuponach" w QPR, Bradford, Cheltenham i Newport...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz