czwartek, 20 marca 2014

Drukarnia 1

witam

Z okazji dzisiejszych obchodów Międzynarodowego Dnia Szczęścia coraz bardziej podoba mi się zestaw 3 TG który wczoraj po części opisałem. Głównie z powodu mojej nieznajomości rzeczy w temacie Ligi Europejskiej tego szczęścia będzie mi potrzeba wiele i na to właśnie liczę :)
Do pomocy w typowaniu zaprzągłem już w środę wieczorem butelczynę pt "Chrobry" co pozwoliło grać jakby na innych diapazonach sztuki analitycznej.
Starym sposobem, kiedy do końca rozgrywek pozostaje niewiele kolejek szukam sobie takich pojedynków które spełniają założenia słynnych włoskich remisów z kursem 1,30. We Włoszech to przecież żadna osobliwość i przyjdzie jeszcze czas na podziały punktów ale nie może to być domena znana jedynie u Italiańców.
Ryba psuje się od głowy a koniunkturalizm głów widać aż nadto choćby w sprawie Ukraińskiej. Źle to wygląda i oby do skutecznej akcji świat nie przystąpił po przysłowiowym czasie 90 minut bo sędzia odgwiżdże koniec zawodów a rosyjskie serwery zafiksowane na 97% dopełnią reszty....
To też tak w szerokim kontekście podziałów.
A jeśli o podziałach mowa, już zagrałem na jeden (taki zwykły) z nich:

Colchester v Bristol City X 3,40 (result 2-2)
stake 2/10

Ligi Angielskie weszły w fazę ostatniej prostej. Wiele zagadek jest już praktycznie rozstrzygniętych i należałoby się temu bliżej przyjrzeć. Mam zamiar od dzisiaj poświęcić na to parę chwil, tylko czy starczy mi determinacji. Oto jest pytanie

21.03
Nic, tylko się załamać. Hokejowa liga rosyjska, a wiadomo co tam gram z historii bloga.
4 mecze - 4 remisy a ja przepuszczam taką okazję....
ROSJA: KHL - Play Offy
12:00Po
dogrywce
Barys Astana21010
Ufa30111
14:00Po
dogrywce
Magnitogorsk31011
Novosibirsk20020
16:30Po
dogrywce
St. Petersburg41300
Yaroslavl51121
19:00PrzerwaLev Praga32100
Donbass31110

cdn niebawem
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. No i już po 6-ce w TG
    2-2 w Benfica v Spurs nie złapałem i to ta moja awersja do 2-2 własnie....
    a 2-1 miałem jako podstawa oraz 2-0, 1-0, 1-1.... szkoda bo miałbym ciekawy doping w pozostałych trzech spotkaniach od 21'05"
    pzdr

    OdpowiedzUsuń