wtorek, 18 marca 2014

Kabałka

witam

Tytułowa "kabałka" to taki termin, takie hasło - klucz, którym znana mi część społeczności hazardowej posługuje się od kiedy tylko pamiętam. Trudno jednym pojęciem, jednym znaczeniem wyjaśnić w czym rzecz ale pewne grono ludzi rozumie kabałkę bez słów.
Można by powiedzieć, że jest to pozytywny znak, dobry omen a może także i precedens lub zbieg okoliczności. Takie wash and go ewentualnego powodzenia zaczerpniętego najpewniej z mistyki.wielkiej Kabały która wyjawia (ponoć) sekrety związków naszego jestestwa z wyższymi światami.....
Wstęp wyszedł mi imponująco w stosunku do tego co chciałem napisać :).
Otóż w serwisie http://www.betexplorer.com/soccer/england/conference-premier/ do dzisiejszego poranka, w wykazie "form" i tych kolorowych fiszkach WDL, zapisany był rezultat meczu, jako już rozegranego a który ma dopiero ruszyć o 19'45" GMT w Forest Green.
Taka kabałka.....:)
Forest Green v Grimsby (correct 1-1) 7,40

L5 - Conference, coraz trudniej "rozkminić". Serwis http://sport.bt.com/ przestał zajmować się Skrill Premier news (albo nie umiem tego znaleźć). Trzeba więc wrócić do pierwotnych sposobów na http://www.fanbase-links.co.uk/grimsby_town_football_links.html  w poszukiwaniu ciekawych fan sites oraz forów jak choćby to: http://www.thefishy.co.uk/cgi-bin/forum/Blah.pl?b-dr

ENG Conf20:45Alfreton Town1.583.655.8Tamworth       
1.913.353.85
Trochę jestem zaskoczony istotnym wzrostem kursów na gospodarzy w powyższym meczu. Wprawdzie stracili (w Chester) kluczowego środkowego obrońcę (złamana noga) ale ich siła tkwi w dobrym ataku i domowej skuteczności....
W Alfreton mówiło się niedawno o kłopotach finansowych ale jakoś ostatnio o tym cisza.

PiS: 16'30"
No tak, zagrałem kupony 3/7 (kursy podam z Betfair)
Real v Schalke 1 1,23 (result 3-1)
Chelsea v Galatasaray 1 1,41 (result 2-0)
Wigan v Yeovil 1 1,44 (result 3-3) Yeovil w 95 minucie
jako blok A = 2,49
Forest Green v Grimsby X 3,55 (result 2-1)
Macclesfield v Barnet X 3,50 (result 2-0) bramki w końcówce
Alfreton v Tamworth 1 1,94 (result 4-2)
Charlton v Bournemouth X 3,30 (1 3,10) (result 1-0)
Sheffield Wed v Queens Park 1 3,35 (X 3,35) (result 3-0)
Torquay v Bury X 3,35 (2 2,82) (result 2-1) Torquay w 91 minucie
Pierwsza opcja stake 2/10, druga opcja w nawiasach, stake 1,5/10)

Wigan podejrzany o Lutoniarstwo :) ale wstawiłem. Niby lekki szpital w drużynie choć tym składem co dzisiaj jadą ostro i skutecznie. FGR już opisywałem rano. Trzeba się trzymać pewnych standardów.
Maccle z Barnet remisują często (ze sobą) i nic złego by się nie stało, żeby ten cykl przedłużyć....
QPR osłabiony w sposób bardzo poważny i trudno mi wróżyć ich sukces (zagrają na przekór ??)
Real i Chelsea - miła pani kolektorka z STS (gdzie kupiłem magazyn za całe 1 złoty) poleciła mi dość przekonująco :)
Reszta na fart, bo na coś muszę się wieczorem powściekać..., kiedy będę testował tor Will Rogers na którym spodziewam się że koncertowo powalczą  p.p. Madina, Wade, Kimes i pewnie Cunningham choć to nie moja bajka....
live na szybko: http://espn.go.com/horse-racing/twinspires?wer (od 18'30" naszego czasu)

Result: 23'00"
Do 81 minuty był komplet bez FGR i czekałem tylko na jedną, jedyną bramkę dla Grimsby. Życie jest jednak bardziej skomplikowane i potrafi porządnie wku, wkurzyć.....
cdn niebawem
powodzenia

3 komentarze:

  1. Gonitwa 1
    1 Doc's Heartbeat (Lindey Wade) - 2,20 BF ale zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po trzech gonitwach w Will Rogers przesiadłem się na Sunland Park wobec dwóch dwójek wypuszczonych o wiorstę (gonitwa 2 i 3) i zupełnie nie gonionych...
    Tak to niech się sami bawią
    A FGR już 2-0 więc na bet explorer to nie była żadna kabałka a jedynie błąd a nawet wielbłąd..
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. no Lutoniarstwo na całego faktycznie ;)
    rust

    OdpowiedzUsuń