sobota, 29 marca 2014

Rzut okiem

witam

Powstała nowa, nieco makabryczna konkurencja. Na zestaw Ligi Angielskiej zacząłem rzucać oczami co od wczoraj zdarzyło się już kilkukrotnie. Z braku czasu ten sposób wydaje się jedynie słuszny bo co by nie mówić w końcówce sezonu żadnych cyferek przy drużynach już nie potrzeba. Wszystko siedzi w głowie.
Na początek zapodam link z Grecji. Sporo tam typów z których ze cztery nawet mi "pasują". Tak na szybko (Notts Co, Welling v Chester X2, i overy w Alfreton i Halifax)
http://www.betblog.gr/tipsters.aspx?tipsterid=1

A swoje opiszę jednak po obiedzie który już własnie wędruje na stół

PiS: 14'40"
Po wątróbce z cebulką zapadły decyzje...
Crystal Palace v Chelsea 2 1,45
połączę z meczem w Boliwii lub Paragwaju (który jeszcze nie spadnie poniżej opłacalności)
W rozpisie dość lekko
Arsenal V Manchester City 2 2,16
choć w kajecie mam zapisane X2....
W Championship spróbuję
Bolton v Wigan 2 2,66
choć też, jak w przypadku Arsenalu mam zapisane X2...
Wezmę też
Reading v Huddersfield 1 2,04
ale mam wątpliwości (gospodarze grają ostatnio nędzę, goście zresztą też)
Brighton (2,08) jeszcze się wgryzam. Jakiś wirus krąży nad drużyną i chyba trzeba dać sobie spokój...
W League One
Leyton v Bradford 1 1,79
Notts Co v Colchester 1 2,18
A w Conference:
Welling v Chester X2 (3,40-3,45)
oraz over 2,5 bramki w
Alfreton v Nuneaton (1,94)
Halifax v Luton (1,80)
aaaa,..bym zapomniał
Leeds v Doncaster X2 (3,65-4,30)
do lekkiego dwu kuponu...

cdn niebawem
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz