środa, 21 listopada 2012

Środowy KHL

witam

Wczorajsza Anglia wyszła bardzo nędznie choć do opisu nie mam specjalnych uwag. Mogłem lepiej dobrać mecze do gry a przede wszystkim nie iść na łatwiznę tylko pomacać zestaw dwójkami...
No nic, to już historia.
Dzisiaj w miarę lekko (3/10) zapuściłem się w rosyjski hokej bez pewniaków.

blok A
St.Petersburg v Czerepowiec 1 1,37 (result 3-2)
Ufa v Spartak Moskwa 1 1,52 (result 4-1)
ako = 2,08
blok B
Czeljabińsk v Astana 1 1,45 (result 0-3)
Kazań v Dynamo Ryga 1 1,42 (result 6-2)
ako = 2,06
bloki C,D,E,F,G,H
Jekaterinburg v Jugra X 4,00 (result 1-1)
Magnitogorsk v Omsk 1 1,90 (result 1-2)
Nizniekamsk v Donieck 1 1,83 (result 3-3) w ostatniej minucie z 3-2
F- CSKA Moskwa v Jarosław X 4,00 podp 1 2,00 (result 0-4)
G- Slovan v Nowgorod X 4,00 podp 1 2,20
H- Chabarowsk v Nowokuznieck X 4,00 podp 1 2,20 (result 5-1)
FGH - XXX 3/8 i leciuteńko 4/8
FGH - 111 4/8 i leciuteńko 5/8
razem stake 3/10

 

powodzenia

4 komentarze:

  1. Witam panie Pawle.
    Pierwszy typ wszedł ja po maśle superowo,co dziś myśli pan postawieniu MILANU i DORTMUND na wyjazdach.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Ja nie grywam LM bo sie na tym nie znam. Dortmundowi dopinguję i pewnie wygrają a Milan nie wiem bo nie znam wartości Belgów
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No Panie Pawle - rozpisy lubię i zachęcam do częstszego publikowania. :)

    Poleciłem blog znajomym i przyznam, że każdy chętnie zagląda.

    Powodzenia i dzięki za tak fachową robotę!

    Włodzimierz

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się ale dzisiaj akurat rozpis nie był najlepszym wyjściem skoro wszedł jedyny remis do banku, a na to głównie w tej rosji się nastawiam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń