sobota, 4 września 2010

weekend 4/5.09

witam

Ci którzy mnie znają z realu i z różnych forów wiedzą na pewno, że siłą która mnie w hazardzie napędza są głównie wyścigi konne. Przez 35 lat, nieprzerwanie stawiałem się na torze na Służewcu w Warszawie (czasem w Sopocie i Stawigudzie:) ) i tam się właściwie zaczął mój hazard. Sukcesów, takich spektakularnych finansowo nie sposób zliczyć. Cała historia. Ostatnie cztery, może pięć lat, z powodu zawirowań na torze (chyba głównie politycznych i biznesowych) radykalnie zmniejszyły się obroty totalizatora a przez to i moja chęć udziału w tych widowiskach osłabła do zera.
Dlaczego o tym piszę ?
Otóż jutro szykuje się na torze podwójna kumulacja kwinty i znów jest o co grać !!
Tak więc, moje dzisiejsze myśli krążą już, nie jak to w ostatnim okresie, pomiędzy tylko „różnicami kursowymi”, ligą angielską, Vueltą ale dodatkowo Służewcem i torem wyścigów konnych.
Faktem jest, że kwinta jest niełatwa a zapisanych koni całe mnóstwo.
http://www.zmdom.com.pl/upload/files/6401923634c73e3ffd866f.pdf
I prawdopodobne jest, że cała pula kwinty znowu przejdzie na niedzielę :)
Jutrzejsze zawody rozpoczną się o godzinie 13.00 (12.00 GMT) a video live (chyba najlepsze video w sieci wyścigów konnych) można oglądać w okienku „na żywo” tutaj:
http://www.torsluzewiec.pl/
zapraszam

Ligę angielską zacznę od Conference.
Chyba najciekawszą informacją jest fakt, że w mocno faworyzowanym do awansu Crawley (drugi faworyt po Luton) wystąpi pozyskany z York, Richard Brodie (strzelec 27 bramek w ubiegłym sezonie). Bez wątpienia zwiększa to szanse Red Devils w pojedynku z beniaminkiem Fleetwood (bardzo ciekawą i niezłą drużyną).
Co wzmocni Crawley, osłabi York. Brodie w tym roku wychodził w ich pierwszym składzie we wszystkich meczach. A przecież York i tak wyglądał nieszczególnie wygrywając tylko z ostatnim w Conferencji, Altrincham. Rushden & Diamonds lekko osłabiony (-2) ale jego zwłaszcza ostatnie trzy mecze, były bardzo pozytywne. Ciekawy mecz z szansą na X2.
Kilka innych pojedynków... i co z tego dla mnie wynika, postaram się opisać później

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz