poniedziałek, 19 lipca 2010

Houston - mamy problem

witam

Nie powiem żebym nastawiał się na dzisiejszy etap TdF.
Dość solidna górka :) i 20-to kilometrowy, karkołomny zjazd do mety to nie są optymalne warunki do typowania. Zbyt wiele pytań (ilu wjedzie w czołówce na tę górę, z jaką przewagą, czy zgubią po drodze choć jednego z pozostałych kozaków) a pewnik właściwie jeden. Nikt normalny z pierwszej powiedzmy szóstki nie będzie ryzykował na tych zjazdach. Z powyższych powodów, fakt, że Milenium nie dało oferty :) za bardzo mnie nie zmartwił.
Poza tym i tak u mnie dzisiaj punkt otwarty od 13.00 za co przepraszają :)

Nic to.
Ruszyłem zatem "cztery litery" do Fortuny (dawniej prof)
Oczywiście o włos za późno gdyż właśnie spadał kurs na Southend v Derby z 1,80 na 1,67.
Fortuna pewnie wie co ja i tygrysy lubią najbardziej i te pogrywanie w kulki - zapamiętam :)

O kłopotach Southend wie cała kula ziemska ale mecze towarzyskie to jednak tylko jakiś tam nieistotny w gruncie rzeczy sprawdzian.
Tym niemniej Southend Utd już pokazał na co ich stać przegrywając 0-2 w Dartford
http://www.echo-news.co.uk/sport/theblues/8278039.Dartford_2__Southend_United_0/?ref=rss
Ze złości :) wziąłem Derby County w handicapie.

Do tego pobrałem team który w początkowym etapie sezonu prawdopodobnie bedę mocno forsował.
Middlesbrough:
http://www.skysports.com/football/transfers/0,20367,11687_11680,00.html


2024-2 2,70 Southend Utd v Derby(-1)
2021-2 1,80 Athlone v Middlesbrough(-1)
fortuna ako 4,86 2/10

powodzenia

1 komentarz:

  1. Bez komentarza :)

    Derby zagrały dwie połowy w dwóch róznych składach:

    Derby County: 1st Half: Bywater, Brayford, Leacock, Moxey, Martin, Green, Abalimba, Cywka, Doyle, Commons, Hulse.

    2nd Half: Deeney, Varney, Anderson (Garton), O'Brien, Roberts, Savage, Bailey, Mills (Ledgister), Pringle, Connolly, Morgan-Smith.

    czyli zrobili sobie jaja moim kosztem :)
    Dobrze, że Boro się dostroiło.
    Mniej żal.

    OdpowiedzUsuń