niedziela, 11 lipca 2010

Będziesz moja - Guinness

witam

Coś na niedzielne upały :)

Będziesz moja - Guinness
-----------------------------------------

Ujrzałem ciebie w knajpie przy plaży.
Na zewnątrz upał, trzydzieści w cieniu.
Byłaś tak piękna jak bym cię zmarzył
(co widać było po przyrodzeniu).

Zewsząd ogniste ócz błędnych błyski,
tatuowanych muskułów drganie,
popszypruszane zarostem pyski.
Pełne napięcia... oczekiwanie.

Ty stałaś zimna w najbliższym rzędzie,
jak gdyby lekko potem zroszona.
Czekając kornie kto cię zdobędzie
i słodki wyrok w szynku wykona.

W kibić twej szyjki wzrok wbiwszy mętny
snułem w umyśle wizje, marzenia
i pomysł śmiały, rzekłby ktoś wstrętny.
Wtopić się dziko w otchłań spełnienia.

Do twego źródła wargi przycisnąć,
nozdrza nasycić w miłosnych woniach,
ambrozji zdrojem tak się zachłysnąć
aż błogą ulgę poczuję w skroniach.

Piekło w idyllę zamienić umiesz
ostatnią kroplą co zwolna spływa.
Ja cię rozumiem, ty mnie rozumiesz.
Moja najdroższa........


Butelko Piwa.


pozdrawiam

1 komentarz: