wtorek, 30 kwietnia 2024

W szponach szaleństwa

 witam

Jeden mocno posunięty w latach facet a dwie, różne sieci przesyłowe, 4TV, komp stacjonarny, 2 laptopy, dwa tablety, kilka telefonów a na dodatek translator (mocno w użyciu), gadżety do masażu i tak dalej i dalej a większość na USB. Tego po prostu nie da się opanować.
Czasami zazdroszczę młodym ludziom ich wiedzy we współpracy z tym całym cyrkiem. Zawsze starałem się być perfekcjonistą dlatego też będąc ostatnio w serwisie "Orange" swoją niesamowitą kompetencją urzekła mnie młoda blondynka, konsultantka firmy, która poprzestawiała mi smartfon odpowiednio do moich potrzeb i wszystko (na razie) chodzi jak ta lala.

Wysłałem jeden kupon 5,6/14 z czego jestem średnio zadowolony. Nie moje ligi w większości ale cóż, gra się tak jak przeciwnik pozwala. Nie zapominam też o "Lotto". Trzeba wyrównać z nimi rachunek.

Odnotować należy 3 bramki Lewandowskiego i pudło Marka Allena (snooker) na wygrywającej, dość łatwej bili przy stanie 12-12 (maks. 25) w walce o ćwierćfinał Mistrzostw Świata.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz