piątek, 3 maja 2024

Jeleń

 


witam

Gdybym nie miał tego przed oczami to bym nie uwierzył. Kupon 5/14, dziesięć meczów już rozegranych.
6 na solo trafionych remisów (jeden nie) i 3 jedynki (home win). Trafione jedynki są w zestawie bardzo pomocne ale właśnie - trafione. A mnie się zachciało tak. Aston Villa (1,45), Pogoń (1,80) i trzecia menda (1,55) z kraju w którym gram wyłącznie X-sy (napaliłem się z analizy).
Czy ja mam jakiś szczególny dar do takich "zwałów" - sam nie wiem ale aż nie chcę sobie wyobrażać ilu graczy z Birmingham, Szczecina i tej trzeciej pipidówki wstawiło do swoich grubych dubli, trypli itp. tych swoich "orłów, sokołów".
Albo to. Dwie damy w ręku a na stole (5 kart) najwyższa dama i dwa walety. Z kim można przegrać, z karetą wałków i z pokerem (fakt).

A dzisiaj, liczę na niezły etap Katarzyny Niewiadomej...

PiS: 19'40"
Kasia Niewiadoma nie wystartowała w 6 etapie Vuelty z powodu choroby.
Natomiast Adrian Meronk zakończył pierwszą rundę LIV Golf w Singapurze na 8 miejscu a jego drużyna Cleeks GC idzie w czołówce (3 miejsce)
https://www.livgolf.com/leaderboard?tab=teams

PiS: 20'30"
3 maj godzina 18'30" - 3 mecze i 3 remisy w Gambii
https://www.livescore.in/pl/pilka-nozna/gambia/gfa-league/#/CxSJNslL/table/overall
Czekałem do ostatniej chwili ale choć Gambia jest często w ofercie to tym razem nie wystawili notowań. Mam tego dość, bawcie się sami....
Wypłacam wygrane z Superbet bo to super lipa
Przenoszę się na LV bet - tylko tam trzymali te mecze.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz