poniedziałek, 22 kwietnia 2024

Tandeta ?

 witam

Jakiś czas temu😀 pisałem, że z nudów zwariowałem na punkcie zakupów z Chin poprzez firmę "Temu". Z pierwszych dwóch paczek które już nadeszły jestem zadowolony bo dostałem to czego się spodziewałem. Mówi się na mieście że sklep handluje badziewiem i po części to prawda ale firmowe ciekawostki da się znaleźć. 
Od kilkunastu dni szukałem po Warszawie szkła 10,4 cala żeby zabezpieczyć sobie jeden z tabletów. Byłem nawet w punkcie Samsunga po oryginał ale też nie mieli. W jednym z salonów zaproponowali, że dobiorą mi folię za 79 złotych ale namówić się nie dałem. A w "Temu" jest. Firmowa S Galaxy 6Lite 10,4 cala za około 19 złotych i już do mnie frunie. Na "allegro" też niby jest ale trzeba by coś dokupić żeby skorzystać z usługi Smart.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz