wtorek, 9 kwietnia 2024

Szczęście w nieszczęściu

 witam

Pomimo 4 tygodni bez hazardowego sukcesu "na Bugu we Włodawie" przybyło. Ten paradoks to efekt bardzo lekkiej gry a z drugiej strony emerytury, 13-tki i odsetek z obligacji. Miesięczne straty u bukmachera da się odrobić jednym średnim kuponem więc nie ma problemu. Bolączką jest za to skromna dla moich potrzeb oferta wystawiona przez firmy. No cóż, dzisiaj prócz remisów do kuponu 5,6/13 wstawiłem kilka jedynek i dwójek.
W poniedziałek wstałem chyba lewą nogą. Z samego rana namieszałem z logowaniem tak dalece, że żeby odblokować konta musiałem podjechać do banku. Jakiś dziwny myk wykonałem też z jedną ze stron które odwiedzam i 2 godziny trzeba było poświęcić, żeby rzecz naprawić. W międzyczasie wszedłem na "Allegro" i kupiłem dwa dość drogie gadżety z czego już nie jestem zadowolony. Słomiany ogień i tyle.

Ostatecznie Prawo i Sprawiedliwość ZWYCIĘŻYŁO w kolejnych, 9 już wyborach z rzędu uzyskując 34,3% poparcia. Druga, platforma, dostała 30,6% głosów. O wyniku zawarzyły głównie duże miasta gdzie młode "słoiki" odcięły się od swoich rodziców, od swoich wsi i małych miasteczek i uległy wytycznym korporacji i namolnej propagandzie lewicy.
Pyrrusowe zwycięstwo PiS-u nie przełoży się na wiele bo siła złego na jednego. Ale kiedy przyjdzie czerwiec i prawdziwe podwyżki walec może ruszy.

Adrian Meronk słabo przeszedł finałową rundę w Miami LIV golf  zajmując17 miejsce (270.000 $). Ale już w czwartek spotka się w turnieju Masters z całą światową czołówką.
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/other/adrian-meronk-jest-rozrywany-polak-bez-chwili-wytchnienia-%C5%9Bwiatowa-elita-zje%C5%BCd%C5%BCa-do-stanu-georgia-rusza-golfowy-masters-i-wielki-szlem/ar-BB1lhj3U?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=3b8281f19ec64b10baef470f1a0f5591&ei=105
O miejsce w 20-tce będzie trudno ale dopóki piłka w grze....
https://www.livescore.in/pl/golf/pga-tour/masters-tournament/

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz