niedziela, 21 kwietnia 2024

Pogoń za sukcesem

 witam

Wczoraj rozpoczął się nowy sezon 2024 roku na Wyścigach Konnych, na Służewcu w Warszawie. Ile czasu mnie to już nie dotyczy nie mam nawet chęci pamiętać ale w takich chwilach jak ta, samoczynnie zaczyna się wspominać ze 40 lat wspólnej, wspaniałej przygody.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Tor_wy%C5%9Bcig%C3%B3w_konnych_S%C5%82u%C5%BCewiec

Współczesna młodzież a nawet ludzie wieku średniego nie są w stanie wyobrazić sobie atmosfery starej Warszawy, tego specyficznego klimatu, ówczesnych przyjaźni i kolorytu który panował na koniach. To cywilizacyjnie odeszło wraz z postępem ale też w ludzkich głowach dokonała się jakaś niewyobrażalna przemiana. Pokolenie lat 50-tych XX wieku, najwspanialsze pokolenie w historii z którego jestem w sumie dumny, ustąpiło. Tylko na starych filmach gdzie ujęcia mojej stolicy można wznowić w wizualnej świadomości ten warszawski duch jeszcze się lekko przewija. Czy to dobrze, sam nie wiem ale mogę powiedzieć jedno. Jest co mile odświeżać z niebytu.

Remisowa oferta bukmacherów nadal się nie zmienia. Z pełnych rozgrywek ligowych w niektórych krajach buki wyciągają jak diabeł z pudełka pojedyncze mecze niwecząc wcześniejsze, wielogodzinne analizy graczy. Ostatnio do kuponów 5/14 i 5/15 muszę dodawać "jedynki" i "dwójki" żeby zestaw czymś zapchać. To konieczność związana m.in. z podatkami o czym wcześniej pisałam wielokrotnie.  
I oto wczoraj połasiłem się na nomen omen, Pogoń.
Ja rozumiem, że może przegrać (14.04) Liverpool z CP (kurs 12,00), może przegrać Arsenal z AV (9,60) czy też Świątek zamieniająca Porsche na gorsze. Ale żeby Pogoń poległa z Piastem 0-2 tego sobie nie umiałem wyobrazić.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz