niedziela, 28 kwietnia 2024

Czary rozczarowały

 witam

Póki co gadżety mające przynieść niespotykane powodzenie nie spełniły oczekiwań. Suma summarum kupony mam wprawdzie lekko wygrane ale gdyby tak dwa mecze będące na każdym z nich skończyły się w regulaminowym czasie 90 minut to byłoby już co zbierać. Niestety w Egipcie... 94 minuta https://www.livescore.in/pl/mecz/CYf6sHJQ/#/szczegoly-meczu/szczegoly-meczu a w Panamie... 92 (karny) https://www.livescore.in/pl/mecz/Aakh7q29/#/szczegoly-meczu/szczegoly-meczu mocno ograniczyły mój pęd do sukcesu.
Gorzej było w "Lotto". W systemie na 15 liczb nie trafiłem ani jednej cyferki z 49 a to już jest znacznie poniżej prawdopodobieństwa. Ale ponieważ kumulacji nie trafił nikt jest szansa, że w nadchodzący wtorek (14 baniek)  rachunki się wyrównają...😀

Zupełnie dla mnie nieoczekiwanie kończą się rozgrywki ligowe (niektóre już się skończyły) w wielu europejskich krajach. To że tego nie dopatrzyłem zawczasu świadczy o moim postępującym lenistwie i coraz większej niechęci do szczegółowych analiz. Zajmuje się duperelami zamiast buków postawić pod ścianą. Ale nic to, będzie lepiej...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz