poniedziałek, 15 kwietnia 2024

Zwariowałem

 witam

Rzadko daje się wciągać w zakupowe serwisy ale coś mnie z hazardowych nudów popchnęło w kierunku chińskiego sklepu "Temu". Na początek wykręciłem w ich kole fortuny kupony bonusowe o wartości 600zł (okazało się, że 400) i zacząłem świrować z gadżetami. Żeby spełnić warunki promocji trzeba oczywiście wydać sporo więcej co zacząłem powoli realizować. Nakupiłem ze 40 sztuk różnych osobliwości które w domu mi się przydadzą a którymi musiałem uzupełnić kuponowy koszyk do towarów które upatrzyłem sobie jako niezbędne. Dla zdrowia wziąłem między innymi ortezę (łokieć tenisisty) na USB która stymuluje odpowiednie nerwy zmianami temperatury. Może mi pomoże bo cierpię już trzeci miesiąc. Nie zapomniałem również o pracy czyli zarabianiu kasy u bukmachera. Piramida szczęścia i drzewko pomyślności będą mi już niedługo towarzyszyć przy konstruowaniu kuponów 😀
Żebym odważnie wstawiał do nich takie mecze jak ostatnio Polonię Warszawa (3,25) z czego jestem niesamowicie kontent choć samo zagranie (kilka zestawów 5/13) przyniosło tylko finansowy remis.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz