sobota, 23 grudnia 2023

Pozytywnie

 witam

Życzę Wam wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia, pełnych radości, miłości i spokoju. Niech ten wyjątkowy czas napełni Wasze serca ciepłem i nadzieją na przyszłość.

Tak napisała za mnie sztuczna inteligencja, i właśnie dokładnie to chciałem przekazać dalej. Wesołych Świąt.

Za mało miałem czasu a tak prawdę mówiąc i dobrych chęci, żeby pisać coś nowego pod choinkę. Dlatego wybrałem fragmenty staroci sprzed lat które powstały na przeróżnych zakrętach historii.

..Niech przydaje ludziom w wierze
Mikołaj na reniferze.
A z tym co na wiarę głuchy
niech podzielą się komuchy.

Dla luzaków, żeby ranem
budzili się z panią/panem
z przyspieszonym serc łomotem.

Tym co chcą ocalić cnotę,
żeby ktoś nie godząc w cześci
chciał ich trochę pomoleścić.
Żeby Wam się, żeby zdrowo,
bogato i kolorowo.

Niech się dzieje, niech się stanie
Za to chlup, panowie, panie..

------------------------------------------------

Ten powstał na własne potrzeby, dawno, bo jeszcze w głowie miałem koniki.

Dość mam przez chwilę taniej ironii.
Wszak wpadnie do mnie Mikołaj Święty.
Napiszę zatem list do Laponii
by odpowiednie przywiózł prezenty.

Niechaj mi w kartach los sypie asy.
Niechaj wizyta u bukmachera
przynosi co dzień walizkę kasy
lub choćby nowe Porsche Carrera.

Niechaj mi szczęście dopisze w koniach.
Niechaj jutrzenka fartu wciąż świeci.
Słowem, chcę w złoto zamieniać w dłoniach
wszystko co w ręce zewsząd podleci..

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz