poniedziałek, 26 czerwca 2023

Podsumowanie tygodnia

 witam

Weekend spędziłem u brata. Ostatnio dość często na specjalne życzenie mamy, szczególnie kiedy sprzyja temu pogoda odpoczywamy na łonie przyrody od niesłychanego zgiełku warszawskiej Marszałkowskiej. I niby miałem nie zajmować się sportem ale musiałem przecież śledzić na bieżąco grę Adriana Meronka w BMW International Open w Niemczech w którego sporo zainwestowałem. Na zmianę zerkałem na relację z wyścigów konnych w Ascot i na Służewcu wspominając, że dom w którym to oglądam stanął dawno temu w niebagatelnej mierze z wyścigowych wygranych. Prawie pół weekendu przesiedziałem przy lekkoatletyce ciesząc się z medali i dobrych występów tak naszych faworytów jak i młodego, dobrze zapowiadającego się narybku.

Miało nie być sportu ale jak widać bez niego nie da się żyć. Nawet pies zmusił mnie do biegania co w moim wieku nikomu już nie jest potrzebne bo mi się zwyczajnie nigdzie już nie spieszy.

Adrian (golf) skończył zawody na 3 miejscu (notowanie 3,00 za miejsca 1-10) czym wzmocnił mi licznik który na wakacje skróciłem maksymalnie wypłacając zyski od bukmacherów. Żeby nie kusiło. Pochwalę się, że naszą golfową nadzieję zagrałem także na miejsca 1-5 z notowaniem 4,75 i choć zakład był symboliczny to ucieszył mnie głównie z przyczyn ambicjonalnych oraz z tego, że żadna stówa nie śmierdzi.
Meronk zbyt dużo punktów rankingowych nie zaliczył ale umocnił swoją pozycję i w OGWR i w DPWT.
https://www.golflive24.com/rankings/owgr/

Sebastian Białecki (dart) doszedł do finału W7 Modus Super Series i w decydującym pojedynku przegrał z Andy Boultonem 3-4 choć miał lepsze statystyki. Zaważył fakt, że to Szkot w siódmym legu rzucał jako pierwszy a w lotkach ma to olbrzymie znaczenie.
https://modussuperseries.com/match/statistics/10478
https://pl.wikipedia.org/wiki/Dart

Szkoda mi Madzi Fręch która prowadząc z Estonką 6-4 4-1 i 40-0 przy własnym serwisie, przegrała w ćwierćfinale WTA w Birmingham przez przerwę medyczną która całkowicie wybiła ją z rytmu. Że to był podstęp Ostapenko można przypuszczać z jej kolejnych pojedynków i ostatecznej wygranej w finale.
Za to Martyn Pawelski (lat 18) przeskoczył 85 miejsc w rankingu ATP po triumfie w M25 w Izraelu i zajmuje 466 pozycję.
https://live-tennis.eu/en/atp-live-ranking
Maks Kaśnikowski (lat 19 ATP=310) wywalczył awans do M125 w Modenie (Włochy).
Podoba mi się ta rywalizacja....Dobrze wróży na przyszłość.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz