czwartek, 8 czerwca 2023

ekstrawagancja staruszka

 witam

O godzinie 13'00" czasu UTC rozpocznie się w Toronto golfowy Canadian Open. 
https://www.livescore.in/pl/golf/pga-tour/canadian-open/
Mój ostatni postawiony singiel (3,10 w Holandii) wszedł ze sporym zapasem więc postanowiłem kuć żelazo póki gorące. Wziąłem średnio mocno:
Adrian Meronk (1-20) 2,90
Zdaję sobie sprawę, że może to być typ na wyrost bo miejsca w dwudziestce jeszcze nigdy w cyklu PGA Tour nasz rodzynek nie osiągnął ale stwierdziłem, że poza McIrloi-em i może czterema znanymi tuzami reszta stawki jest co najmniej w zasięgu.

Od przyszłego tygodnia zawiśnie na ścianie mojego hazardowego pokoju zwanego pieszczotliwie przybytkiem rozpusty poniższy lanszaft...

Wprawdzie powstały w 1903 cały cykl obrazów z tej serii miał za zadanie promocję cygar ale nieznane były przecież wówczas e-papierosy. A mój czarny, wypasiony, elektroniczny "szlug" jako żywo przypomina najgrubszą "Havanę". I naładowany "sokiem" z wiśni w którym najbardziej gustuję wydziela niezapomniany, intensywny aromat.

Wtorkowy kupon idzie dobrze i pewnie zwróci cały poprzedni, tanio potraktowany tydzień. Jednakże zagrałem tylko rozpis 4/12 nie znajdując więcej przekonujących mnie wydarzeń. Traci się przez to bonus (od 5 meczów) i niby to nie jest jakieś wielkie halo ale ostateczne powodzenie w hazardzie składa się właśnie z takich niewielkich czasem elementów.
Trochę mnie denerwuje, że część pojedynków (Irak, Mali, Gambia) brakuje w ofercie "Superbet" ale na żywo, w trakcie trwania, są przyjmowane. Jakieś jaja dla wybrańców czy co ?

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz