czwartek, 15 czerwca 2023

Chciejstwo

 witam

O godzinie 15'45" UTC w Los Angeles (Kalifornia) z udziałem Adriana Meronka rozpoczyna się jedna z lew golfowego Wielkiego Szlema, US Open.
https://www.usopen.com/
https://www.livescore.in/pl/golf/pga-tour/us-open/
Spodziewać się po Polaku miejsca w ścisłej czołówce byłoby nieodpowiedzialnością jednakże z ciekawości odwiedziłem portal "Betfair" na którym nie było mnie od wielu, wielu lat żeby sprawdzić faktyczne, zbilansowane przez graczy notowania. Za zwycięstwo AM można tam zatem skasować kurs 400 kiedy STS za to samo płaci 200. Za zajecie miejsca w 5-tce, 8, 10 czy 20-tce te różnice są mniejsze ale również istotne. 
Więc ja się pytam, dlaczego konsekwencje ustawy hazardowej z 2009 (za Tuska) uniemożliwiają rywalizację z innymi graczami z całego świata na portalu który nie jest stricte bukmacherem ale działa na zasadzie giełdy. Dlaczego ze standardowej przeglądarki nie da się tam nawet przejrzeć notowań nie mówiąc już o wypłacie kasy która przepadła kilkanaście lat temu. Dlaczego niemal cała Europa może się tam bawić a Polak jest dyskryminowany. Jesteśmy w czymś gorsi od innych czy co ?
Mój bratanek który przez 10 lat mieszkał na Wyspach Brytyjskich miał w "Betfair" legalne konto z którego właśnie czasami korzystałem. Kiedy wrócił do Polski wszystko przepadło. To jest nienormalne.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz