wtorek, 13 czerwca 2023

Coś z niczego

 witam

Od poniedziałku całkiem, całkiem układały mi się asy i króle a i jedyny puszczony kupon 5/15 wygląda niezwykle ofensywnie. Zbudowałem go praktycznie dla jaj na ligach krajów których raczej na X-sy nie grywam i na spotkaniach międzypaństwowych. Według powiedzenia, że na bezrybiu i rak ryba. Póki co nic ten zestaw nie znaczy (algorytm cash out 2:1) ale pozwala na zabezpieczenie części pozostałych pojedynków do spotkań na które czekam a które "Superbet" daje wybiórczo. Inni trzymają całe osiem meczów w Maroko a oni 4. Myślę, że resztę dołożą niebawem ale czasem odnoszę wrażenie jakby się bali własnego cienia. Odwagi panowie bukmacherzy z Rumunii.
Kupon wygląda tak oto:
https://superbet.pl/intro - sprawdź kupon - 890R-QPHQC9

Wysyłając siatkę (5 kuponów) zestawów na pewno Egipt będzie jednym z pierwszych, podpartych pojedynków w stosunku X33%-AW66% i tak właśnie poszukam jeszcze pięciu zmiennych, dodam swoje "czapki" na które czekam i jak 2+2=4 będę sumował zyski. Chyba, że piłkarze, sędziowie i znajomi królika mają swoje koncepcje i mi w tym przeszkodzą....😀

W tenisowym turnieju W60 we Francji wystartują Falkowska i Kawa w singlu oraz w deblu (rozstawione z 1). Powodzenia.
https://live.itftennis.com/en/live-scores/?tourkey=W-ITF-FRA-15A-2023&_gl=1*rf2nyq*_ga*MTE0OTk2ODUyOC4xNjYwMDM2ODYw*_ga_ZRMHKRE9CL*MTY4NjY1Mjc0MS4yNS4wLjE2ODY2NTI3NDEuMC4wLjA.

PiS: 13'33"
Na razie zagrałem w STS i do Egiptu ubezpieczyłem na home win USA i japońską Ouitę. Niestety w STS można grać systemy do 13 pozycji i czekając na notowania w "Superbet" (systemy do 16 pozycji) tylko straciłem kurs na marokański Tanger (rano był 2,10 a w nocy nawet 3,65) który jest w formie, potrzebuje punktów i myślę sobie, że wygra. Jednak z notowaniem 1,70 już sam nie wiem czy się to opłaca... X po 3,40 zaczyna być kuszący...😀
Ciekawe jest notowanie w Tanzanii na pierwszy mecz play-off  o utrzymanie się w lidze. 4 dni temu KMC wygrało na wyjeździe 1-0 i nie widzę przeszkód, żeby dzisiaj co najmniej zremisować. Podobnie jak w RPA gdzie CTS zamuruje bramkę. Czy skutecznie, oto jest pytanie....
Z Ekwadoru, Chile i czwartkowej Brazylii zrezygnowałem zupełnie. Dołożone wczoraj z braku laku, niech grają na żywioł. 

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz