niedziela, 21 maja 2023

Druga strona medalu

 witam

Nawet w najlepszym hazardowym tygodniu w roku można znaleźć łyżkę dziegciu, zapisać sobie w pamięci kłody rzucane pod nogi i niezwłocznie próbować rzecz naprawić. Ze środowych "17 mgnień wiosny" został jeszcze jeden kupon (4/1) kończony przez Śląsk a cały pakiet dał oprócz opisanego już zysku 30/1 dwa zestawy po 14/1 i kilka 9/1. Zawaliła Argentyna gdzie piłkarze "odumięli" się remisować, którą kiedyś trafiałem niemal bez pudła a która wywaliła mi na bruk kilka X-sów (na przykład Rwandę 2x/2) w przygotowaniu ostatecznego, kuponowego koszyka.
Dzisiaj raczej nic nie stawiam bo przekonanie mam najwyżej do 3 meczów a to zdecydowanie za mało przy moim sposobie gry.

Za dwie godziny rusza w Warszawie turniej szachowy z udziałem Magnusa Carlsena, kolarze wyjechali właśnie na górski, 15 etap Giro a ja mając masę czasu zabieram mamuśkę na spacer.
https://chess24.com/pl/watch/live-tournaments/grand-chess-tour-superbet-rapid-and-blitz-2023/1/1/1 

PiS: 17'40"
Niewiele wydarzeń jest mnie w stanie tak zaskoczyć, że opada kopara.
Radosław Wojtaszek v Magnus Carlsen 1-0
Niewielu ludzi na świecie pokonało w znaczącym turnieju tę ikonę szachów z Norwegii. Niesamowite.
A mnie nawet Wojtaszek (występuje gościnnie) podwójnie zszokował.
Miałem nie grać, mało było do wyboru ale jeden kupon skleciłem....
https://superbet.pl/ - okienko sprawdź kupon - 890X-Q40HEW
Nieważna piłka i co tam wejdzie...😀

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz