piątek, 19 maja 2023

Łatwizna...

 witam

Już pierwszy środowy kupon przyniósł zysk 30/1 a reszta, oparta na Iranie i Egipcie jako bazie zasadniczej o czym pisałem przed zagraniem, jeszcze walczy. Powie ktoś, że skoro byłem taki pewny to czemu nie grałem systemów 6/13 czy 7/13 co zysk by zwielokrotniło albo nie przyłożyłem zagrania z grubszej rury. Otóż tak to jest, że pewny to ja jestem, że jutro jest sobota a co do przewidywania wyników meczów piłkarskich mam zawsze odpowiedni dystans. Fakt. Ostatnia kolejka irańskiej ekstraklasy, wszystko wydawało się oczywiste i może faktycznie mogłem się lepiej postarać.
https://superbet.pl/ - okienko sprawdź kupon - 8904-Q5ODAN

Nowy dzień, nowe nadzieje. Wyselekcjonowałem wstępnie około 25 pojedynków i w procesie analizy muszę odrzucić kilka z nich. Część najpewniejszą postawię na wszystkich zestawach a pozostałe będę wymieniał po trzy lub cztery w kolejnych kuponach w taki sposób żeby powstała optymalna siatka z dość dużymi oczkami.
W nocy przyszedł mi nawet do głowy pomysł, żeby zająć się polską ekstraklasą i jak w "Piłkarskim pokerze" na dwie kolejki przed końcem odgadnąć kogo spuszcza spółdzielnia....Wyszło mi, że Śląska na pewno nie, ale wariantów jest cała gama.
Cóż, siadam do Gambii, drugiego Egiptu i niższej Argentyny. Z nadziejami na skuteczny weekend...
I ze złością, że w Gambii mam do wyboru tylko trzy mecze podczas gdy w LVbet aż siedem. Właśnie do nich wysłałem zapytanie jaką mają skalę systemów (5/10 5/13 5/16 ?) i ile minimalnie pobierają za pojedynczą linię. 

PiS: Adrian Meronk póki co nie umie odnaleźć się w cyklu PGA Tour. Po pierwszej rundzie 99 z niewielką szansą na unikniecie "cata"
https://www.livescore.in/pl/golf/pga-tour/pga-championship/

A 13 etap Giro d'Italia nareszcie pokaże kto jest gdzie w szeregu...

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz