środa, 28 grudnia 2022

To co lubię

 witam

Szeroka remisowa oferta i rozpoczynający się kwalifikacjami o 16'30" Turniej Czterech Skoczni to oprócz bardzo realistycznego snu na wyścigach konnych który mnie w nocy nawiedził, sprawy uruchamiające wyobraźnię. Puściłem dziesięć zakładów 5/14 i 5/15 z których póki co jestem niebywale zadowolony i ta naznaczona optymizmem chwila będzie trwać zapewne do pierwszego na nich wydarzenia. Jutro lub pojutrze szykuje się kolejna dawka kuponów z meczami na które brak jeszcze notowań.
Tak więc końcówka roku zapowiada sporą dawkę adrenaliny.
Prócz powyższego o 13'00" drugi przejazd Martyny w gigancie i finiszowe pojedynki JK Dudy w szachach. Powinni awansować ale jak będzie pokaże czas.

Kłopot mam z Tabletem a w zasadzie z decyzją czym on ma być. Sam zgotowałem sobie ten pasztet i przestałem to ogarniać. Po pierwsze nie wiem czy to bardziej smartfon czy komputer i co na niego przerzucić. Skłaniam się jednak do przeniesienia całej komórki i chciałbym to załatwić jednym kliknięciem ale jak to zrobić, żeby wszystkie ikonki, aplikacje i dokumenty były i na jednym i na drugim kiedy jeden i drugi mają różnych operatorów. Ze standardowego klonowania wlazły mi tylko zdjęcia.
Czytam pomoc za pomocą ale artykułów jest zbyt wiele i nie mogę się na nic zdecydować. Czy to w ogóle możliwe ?
https://www.apeaksoft.com/pl/transfer/transfer-everything-from-android-to-android.html
Choćby tutaj wszystko jest ale synchronizuj to wiśta wio, łatwo powiedzieć.

PiS: 15'56"
Szalony Pajac z gwizdkiem zepsuł mi cały wieczór. W pierwszym meczu z kuponów (60% czyli w 6/10) podyktował karnego w minucie....no właśnie. A niech to szlag trafi KJM.
https://www.livescore.in/pl/mecz/6Jrxv9WN/#/szczegoly-meczu

cdn
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. A propo 2023, zerknij na ofertę LVBET i to, co można postawić, czyste złoto hahaha :D https://lvbet.pl/pl/zaklady-bukmacherskie/zaklady-specjalne/swiat/zaklady-specjalne/sport-i-rozrywka-to-wydarzy-sie-w-2023-roku/--/66/6215/48748/bc:21350497/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Niektóre nawet ciekawe ale nie lubię inwestować w tak odległe terminy.
    Meronk w ryder cup, Ratajski 9 lotka kto wie. Ale brakuje jednego zakładu. Czy Putin nie wywróci całej tej układanki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpewniejsze ale oczywiście nie pewne do końca to że Martyna stanie na podium 6,00

    OdpowiedzUsuń