wtorek, 27 grudnia 2022

Cykory

 witam

Wstałem wcześniej żeby złapać wyższe kursy na remisy które jak wiadomo z 2,80 potrafią spaść w dniu meczu do 2,30 ale "buki" jak zwykle tchórzą. W Kamerunie (28.12) wystawili póki co do oferty jedno spotkanie a na jednym meczu daleko w 5/15 nie zajadę. Wobec powyższego pierwszy dzisiejszy kupon to długo nie grany przeze mnie akumulator.
500 pkt do rankingu plus zawrotna nagroda finansowa to znakomity pretekst coby zawodów "United Cup" w Australii nie zlekceważyć. Inna sprawa to to, że składy tenisowych drużyn wystawionych na konkretne pojedynki są w większości nieznane no ale kto nie ryzykuje nie pije szampana. Chwilę zastanawiałem się czy zamiast Greków nie wstawić Kubackiego (2,25) w całym TCS ale poszło jak poszło.
Ponieważ w STS jakoś nie idzie kopiowanie kuponu (zmiany) to napiszę, że postawiłem na zwycięzców grup.
Polskę (1,50), USA (1,50) i Grecję (1,75). AKO = 3,94

Co tam poza tym.
Ratajski gra o 13'40" trudny mecz w darta, J.K. Duda (szachy)  powalczy czarnymi z zawodnikiem Uzbekistanu https://chess24.com/pl/watch/live-tournaments/world-rapid-championship-2022/6/1/1 https://worldrapidandblitz2022.fide.com/live-open-rapid/ a ja przygotowuję się na nieco przesunięte w czasie imieniny Ewy.

cdn.
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz