sobota, 10 grudnia 2022

Patologia

 witam

Miałem zająć się dzisiaj patologiami społecznymi. Przez kilka ostatnich dni z nudy przeleciałem sporo kontrowersyjnych i bulwersujących filmów, doczytałem do nich stosowne opracowania i po prostu się przeraziłem. Dokąd zmierza ten świat ?
Już nawet nie mówiąc o wojnach a szczególnie tej na wschodzie, ludźmi kierują zdziczałe wynaturzenia, brutalna walka o władzę, bezduszny wobec innych (także w rodzinie) wyścig po majątek i tak dalej i dalej.
Handel dziećmi, narządami, zdrada własnych krajów i samego siebie. Ideologia X muzy (poglądowe videa PMV skierowane do SP) które odjęły mi mowę.
No tak, miałem się tym zająć ale już mi się nie chce.
A bo za chwilę gigant kobiet oraz biathlon kobiet i mężczyzn.
W każdym razie konkluzja miała być taka, że na starość przypadł mi w udziale najbardziej życiodajny nałóg. Poza niezbędną dawką adrenaliny człowiek ma stałą ciekawość tak jutra jak i końców sezonu w rozmaitych dyscyplinach, na okrągło pracuje pamięcią, dociekaniem szczegółów i analizą co oddala go od groźby Alzhaimera, ma co oglądać i czym się zająć a przy tym wszystkim jeszcze zarabia....:)
I na szczęście pozostałe idiotyzmy mnie nie dotyczą.

PiS: 10'58"
Martyna jechała kapitalnie, ale w samej końcówce wypadła z trasy. Jest w niesamowitym gazie i jeszcze pokaże na co ją stać....

cdn.
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz