środa, 21 grudnia 2022

Nieudana ofensywa

 witam

Był czas remisów na kontach a teraz muszę się pogodzić z minusami. Przez ostatnią dekadę (10 dni) przestało "żreć" na wszystkich kierunkach i dołuję gdzie się da. Nawet w Allegro nie mam od pewnej firmy ani zamówionego towaru ani zwrotu gotówki co mną trzęsie bo najbardziej nie lubię kiedy ktoś próbuje zrobić mnie "w wała".
Nic to, święta za pasem i o drobnych potknięciach trzeba przestać myśleć. Zrobić kolejny rajd po sklepach, dokupić to co jeszcze by się przydało to zadanie na nadchodzące godziny.
Ubrać choinkę, posortować prezenty oraz co najtrudniejsze doprowadzić moją jaskinię hazardu do względnego porządku.
Wczoraj w lotkach (MŚ) Sebastian Białecki przegrał 2-3 bo nie wytrzymał ciśnienia. Prowadząc 2-1 miał przynajmniej dwie szanse na zwycięstwo. No cóż, los jak wicher....
A ja puściłem 2 nowe zestawy 5/15 ale szczerze mówiąc już nie wierzę w sukces choć ani jeden mecz jeszcze się nie rozpoczął.

CZWARTEK 14'30"
Krzysztof Ratajski (dart) awansował do kolejnej rundy po planowanym zwycięstwie 3-1
Po interwencji, kasa wróciła od sprzedawcy z Allegro. Problem rozwiązany....

cdn.
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz