poniedziałek, 2 stycznia 2023

Brisbane

 witam

Znakomity szampan, bardzo udana inauguracja hazardowa i to, że w ogóle udało mi się dożyć do 2023 roku czego się nie spodziewałem pozwala mi na złożenie najserdeczniejszych życzeń Noworocznych a tak poza standardem, trafiania wszystkich zdarzeń jakie nam się tylko zamarzą.
Poza tym.. 
Powiem tak, urzekło mnie Brisbane bo to co pokazują w przerwach pomiędzy gemami United Cup jest niesamowite. Gdybym nie musiał, źle, gdybym nie chciał opiekować się mamą kto wie czy bym tam nie wyjechał. Reklama i PR to często rzeczy przesadzone ale to jakiś inny świat.
Co jeszcze. Klasyka.
Siedzę nad zażaleniem do PP.SA i jestem przekonany że wygram z armią prawników. Jeśli to czytają a wiem, że stać ich na to, to niech przyjmą do wiadomości, że nie odpuszczę, wygram w Sądzie a przy okazji ośmieszę. Po prostu uwielbiam te klimaty.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz