środa, 23 lutego 2022

Na odwyrtkę

 witam

Dzisiaj wymyśliłem sobie dwa kupony 6,7/13 które przez godzinę wysyłałem w STS. Zmiana kursu lub error server to było nie do wytrzymania. W końcu przeskakując ze stacjonarnego na laptop jakoś poszło ale musiałem lekko rzecz porozbijać. Ja nie wiem, boją się czy co, analizując kilka minut mecz za meczem. Przecież gram za minimalne stawki i większej krzywdy nie mam im prawa zrobić. Tym bardziej, że postawiłem na wyniki zupełnie inaczej niż zazwyczaj. Na odwyrtkę właśnie.
Inne zestawy poszły już bardzo upośledzone ale nic to.
Wczoraj o 22'22" a w zasadzie trochę później tak jak przewidziałem "wirtualnie" wyleciałem na KK do JJ. Cóż poradzić.

Dalsze sankcje do podpowiedzi.
Nord Stream 1,2 zaczopować. Żadne tam cofnięcie certyfikatów które można pewnie przywrócić z dnia na dzień. Na 100% muszą być w rurociągu jakieś punkty konserwacyjne. W pięciu takich miejscach zainstalować ruchome, stalowe blokady i pięć krajów (w tym nasz) wyposażyć w guziki które otwierają bądź zamykają system. Teraz albo nigdy. Bo szansa choć bardzo iluzoryczna jest właśnie tylko teraz.

PiS: 14'40"
Litości...93 minuta
https://www.livescore.in/pl/mecz/n7V7VzQt/#szczegoly-meczu

PiS: 21'50"
Z dzisiejszego zagrania jestem mega niezadowolony. Po pierwsze za późno wstałem i po problemach z wysłaniem kuponów nie poszło wszystko co chciałem. Taki Peykan miał być X na kolejnych zestawach a to, że poszło na pierwszym home to decyzja zero-jedynkowa. Po wtóre przepuściłem dwa czapkowe mecze w drugiej Grecji najpewniej z lenistwa.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=345422990102141328&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
3/1 czyli czterokrotność. Dobre i cokolwiek. Muszę sprawdzić jutro przemnożenia bo coś mi się w wygranej nie podoba.

Super-oferta na jutro
Hurkacz v Sinner (mecz) 2 2,45 żaden handicap, lekka pomyłka, ale że to super-oferta to nie mogą się wycofać. Poniżej dowód
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=345422990103978017&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

Czwartek-noc
No kurwa pięknie. Wycofali ten kurs !!!!!!!!!!

Rewelacja. Walę to, nie mam ochoty się sądzić bo nie mam na to czasu, ale to pierwszy krok do manipulowania przy wszystkich spadających notowaniach, na przykład X-ów do poziomu z rozpoczęcia meczu (2,90 do 1,90 a jak) nie mówiąc o home czy away win. Pomniejszać albo wycofywać. Stan bukmacherki w Polsce na rok 2022. Hill by się uśmiał....:)
Czekam aż za jakiś wygrany, trudny zakład zapłacą 1,00
Piłkarski poker czy jak.


W takich okolicznościach muszę zacząć zapisywać po jakim kursie postawiłem pojedynki bo kilka razy miałem podejrzenie, że coś nie gra. Człowiek jest za łatwowierny uważając, że podstawa to fair play.
Kupon z tej notki (ten 3/1) 9 trafionych (1,27-2,65-2,05-1,36-2,75-1,35-3,10-2,65-2,45) średni kurs 2,1811...
Zakład 6/13 trafione 84 linie, zakład 7/13 trafione 36 linii.
Żeby być dokładnym musiałbym przelecieć 120 obliczeń a póki co mi się nie chce (zrobię to w wolnej chwili). Ze średniej to circa about (6/9) 84*1,076=90.38zł i (7/9) 36*2,348= 84,53zł co daje razem 174,91zł minus 20,99zł podatku 12% 
Do wypłaty około 154 zł a nie 122. 
Być może się mylę (przy udziale dużych i małych kursów średnia może tak nie działać) ale puszczam wstępnie rozliczenie coby pamiętać na za jakiś czas. Do tej pory takie rachunki mi się sprawdzały.

PiS:  czwartek 7'29"
Notowanie 2,45 na Sinnera (na kuponie) powróciło, choć przed godziną było "1,00" czyli wycofane. No cóż, warto jest pisać i się trochę wysilić choć jak to się skończy kto to wie - pewnie wygra Hurkacz żeby mi zamknąć ryja....:)

PiS: 11'47"
Wróciłem ze spaceru, patrzę na kupon i notowanie 2,45 znowu zawieszone. Zabawa trwa.
Bez żadnego wyjaśnienia, jak dzieci.
Teraz czekamy na pojedynek. Przy wygranej Sinnera pozostanie zwrot, przy wygranej Hurkacza nagle przywrócą zakład....:) - Wcale bym się nie zdziwił.
To jest patent. Żyć nie umierać.
Kurs za tenis 1,00 zamiast 2,45 a wysokość maksymalnej wygranej została po staremu (jak dla 2,45). Niezłe jaja, nie ma co.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz