piątek, 11 lutego 2022

Molnupiravir

 witam

Molnupiravir (Lagevrio) jest pierwszym dopuszczonym na polski rynek doustnym lekiem na COVID-19

Muszę postarać się żeby powyższe cudeńko jak najszybciej znalazło się w mojej domowej apteczce. Co prawda produkt firmy "Pfizer" z tego co czytałem jakiś czas temu jest dużo skuteczniejszy (ponoć efektywność 95%) to jeszcze chyba w Polsce nieosiągalny. Nic to, niech "Merck" będzie pod ręką tak jak czeka od dwóch lat nieotwarta amantadyna (Amantix). Wyobraźnia, przewidywanie, profilaktyka i prewencja są jak najbardziej wskazane bo zdrowie jest najważniejsze....

Hazardowo nie wytrzymałem. Wczoraj wieczorem pomimo urlopu puściłem jeden kupon 5/13 i oczywiście los mnie pokarał. Bramka w 91 minucie zapowiada, że drugi tydzień z rzędu znowu może być pod górkę.
https://www.livescore.in/pl/mecz/AwrQBa2h/#szczegoly-meczu/szczegoly-meczu
Ale nadzieja umiera ostatnia..:)
"Pierwsze śliwki - robaczywki"

PiS: Wczoraj katowałem Word i jak widać zmieniło mi czcionkę nawet tutaj. Może to i dobrze.
Nie będę nic poprawiał ponieważ na 100% coś bym zepsuł, skasował albo zawiesił. Taki ze mnie komputerowy "fachura" 

PiS: 16'30"
Wysłałem 9 zestawów 5/13 na weekend i jestem dobrej myśli...:)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz