niedziela, 12 kwietnia 2020

ZDROWIA

Wielkanoc 2020 będzie przeniesiona? Watykan podjął decyzję | Popularne 

Zdrowia, zdrowia, pogodnych, ciepłych i pełnych nadziei Świąt Zmartwychwstania Pańskiego

witam

Wczoraj wieczorem pracowałem na dwóch amerykańskich torach. W Oaklawn Park i Tampa Bay Downs na Florydzie. Zabawa była przednia a licznik od przedwczorajszej wpłaty zgrubiał o 151%.
Dwa tory to ciążki kawałek chleba do obrobienia ale jakoś dałem radę pomimo, że nie wydrukowałem wcześniej programów i musiałem korzystać ze starych, wypróbowanych patentów które wyglądają tak jak te dwie kartki z większej całości.


Żeby nie być gołosłownym pozwalam sobie zeskanować co piąty kupon co daje obraz całości niemal gonitwa po gonitwie. Mankamentem jest zbyt miękkie wejście ale jak pisałem wczoraj to nie moje od lat przećwiczone strony USA. Obawa, że pójdzie coś nie tak, przeważyła nad huraoptymizmem. Szkoda.....

W sumie 58 kuponów z 80% skutecznością.
A tutaj można obejrzeć poszczególne wyścigi..
https://www.oaklawn.com/racing/oaklawn-race-replays/ 

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz