czwartek, 3 stycznia 2019

Felerna świeżynka

witam

Nie dość że styczeń, jak ostatnio pisałem, rzucił mi pod nogi kilkanaście wyzwań z którymi muszę się uporać to STS (co ogólnie popieram) wystawił w dzisiejszej ofercie mecze w - Uganda, 2 liga !!!!
Z samego rana przystąpiłem więc do akcji Afryka i nie powiem, z powodzeniem. Piękne, nowe strony wprowadziłem do ulubionych co być może przyniesie korzyść w przyszłości.
https://www.totalcorner.com/league/view/858
https://777score.com/
Niestety wybór iksów padł na nieszczęśliwe dwie pozycje (właśnie z Uganda 2 liga) i znowu obejdę się smakiem. Trzy inne łatwo weszły, między innymi Egipt i Uganda 1 liga ale przed jutrzejszym finałem rozpisów nie wygląda to rewelacyjnie.
Mój podeszły wiek i przełom roku skłania do wspomnień. Zdjęcia z dzieciństwa, moje "kobiałki" na fotkach (Kingsize) i tysiące wydarzeń przyćmiło i rozśmieszyło jedno.

W 1979 roku takich było tylko dwóch. Jeden generał i jeden szeregowy.
Mnie wypuścili do cywila (do szpitala ale na jedno wyszło) zaraz po przysiędze
Bali się konkurencji czy co ?
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz