środa, 16 stycznia 2019

Co ma być to będzie

witam

W oczekiwaniu na to co w styczniu ma mi się jeszcze przydarzyć, póki co porządnie się nareszcie wyspałem. Bite 9 godzin spędzone na marach to świadectwo tego jak bardzo byłem przemęczony, choć prawdę mówiąc to głównie presja dzień po dniu odciskała mi w świadomości swoje nieznośne piętno.
Dzisiaj w nocy Iga Świątek powalczy z Giorgi i moim zdaniem przegra choć chciałbym się mylić. Łatwość z jaką w poprzedniej rundzie Włoszka wygrywała, zwłaszcza własne serwisy, daje naszej niewielkie szanse. Awans na 141 miejsce w rankingu WTA (436 pkt) to jest i tak aż nadto tego, czego można było oczekiwać.
Z drugiej strony mając w pamięci "wiatrak" jaki Majchrzak robił z Japończykiem (nr 4) w dwóch pierwszych setach skłania do pokory we własnych ocenach.
Nic to. Trochę dla sportu wziąłem dwa kupony i niech się bronią...
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310161999015944697&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310161999010045057&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Małą łyżeczką..i oby do przodu.
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz