środa, 23 stycznia 2019

Obiecujący obrazek

witam

Spojrzałem na pełną ofertę STS i choć póki co jest dość skromna to jakoś podskórnie mi się podoba. Może to tylko objaw wrodzonego optymizmu a może faktycznie wszystko będzie wchodzić jak po maśle.
Wstępnie puściłem dwa rozpisy...
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310231999012545276&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310231999018246249&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
...nad kolejnymi pracuję....:)
Miałem coś dostawić z jutrzejszych pojedynków w 2 lidze Iranu ale trudno jest się kopać z koniem. "Buki" widzą tam samych oczywistych faworytów, ja przy naturalnych skłonnościach podziału punktów w takich ekipach jak Malawan, Aluminium, Mes Raf, Baderan czy Oxin spodziewam się remisowych niespodzianek.
Ok, wczoraj na kuponach szału nie było. Nie było też tragedii bo układy nadal się bronią z potencjalną szansą na zysk.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz