poniedziałek, 26 marca 2018

SUNLAND - DERBY

witam


film z "You Tube"....
Około 1'30" czasu warszawskiego na torze Sunland Park rozegrana została gonitwa "Derby" (G-3) którą łatwo wygrał ogier Runaway Ghost (5,00) i dżokej Tracy Hebert.

A hazardowy tydzień zgodnie z oczekiwaniem. Już chyba w poniedziałek pisałem, że łatwo nie będzie i nie chce mi się sprawdzać w STS czy jakiś kupon złożył się choćby minimalnie. No bo jak tu na coś liczyć skoro nawet takie dołożone do dubli pozycje jak Halep v Radwańska zaskoczyły mnie kompletnie.
Za dużo nie utopiłem ale to żadna pociecha. W walce liczy się każdy grosz bo każdy grosz przekłada się na potencjalne, zwycięskie w przyszłości linie...

PiS: 12'10"
Puściłem trzy "świry" na fart. Oto jeden z nich...
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310851899016343715&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz