poniedziałek, 29 stycznia 2018

Delikatny prze-(łom) ?

witam

W sobotę i niedzielę wydarzyło się coś na co długo czekałem. Zwłaszcza wczoraj najlepszy remisowy kupon 5/13 przyniósł 11 trafień co dało przebicie 58/1...!!!!
Tak w ogóle to na 10 wysłanych rozpisów wszystkie były mocno plusowe a na przywołanym powyżej zabrakło tylko hiszpańskiej Badalony (1-0) i hinduskiego ATK (0-1).
Zagrały bez pudła - 2 mecze RPA,  2 mecze w trzeciej włoskiej, 2 w czempionacie Afryki, po jednym z Turcji (hit dnia), Egiptu, Panamy, Salwadoru i Tunezji....
Nie obyło się też bez idiotyzmu. W połowie puszczonego "klopsu" do złączki Chelsea/MCity dodałem nieodpowiedzialnie pojedynek Stocha (1,10) co kosztowało mnie plus minus 1/2 miarki bieńkowskiej.....
Szkoda, że nie da się tego tak jak dotychczas wydrukować ale ponoć Dział Techniczny w STS działa i naprawia usterkę. Dość długo.

Skoro dziś poniedziałek to i greyhounds w Monmore Green.
Wstępnie wykonałem przegląd nut i w wyścigach A-6,7 wyszły mi takie kwiatki.
Race 6, 3'39" GMT - trap 4
Race 12, 5'37" GMT - trap 4
Race 13, 5'54" GMT - trap 2
Może jeden z nich dojedzie....
PiS: A "pies z nimi tańcował" - nie weszły..:)
 
Cóż poza tym ?
W nocy na torze Sam Houston w Teksasie odbyło się kilka klasyków (gon 5 do 10) a w rolach głównych koni dosiadali najwięksi spece jak Jose Ortiz, Florent Geroux czy Julien Leparoux.
Warto obejrzeć...
https://www.shrp.com/horsemen-info/livereplay-videos
Replays -> 28 january, Race 5,6,7,8,9,10....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz