czwartek, 4 stycznia 2018

Pierwsze wydruki

witam

Po noworocznym odpoczynku wydrukowałem pierwszy w 2018 roku papierowy zestaw spotkań które zapełnią mi kilkanaście rozpisów 5/13 a kto wie czy nawet nie 6/13. Będzie to uzależnione od liczby "czapek" (raczej dubli) w które bezkrytycznie uwierzę w kwalifikacjach czwartego turnieju TCS w skokach narciarskich, w biathlonie i w Fa Cup.
https://en.wikipedia.org/wiki/2017%E2%80%9318_FA_Cup
A remisów poszukam w Algierii (1,2), RPA (1,2), Indiach (1,2), Hiszpanii (2,3), Iranie, Egipcie i w finale Gulf Cup.
Ale przedtem czeka mnie ciekawa przygoda. Otóż śniły mi się trzy numerki dzisiejszego lotka tak więc szansa na szóstkę wynosi nieco ponad 15000/1. Można powiedzieć, że mam ją "na widelcu"...:)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz