sobota, 13 lutego 2016

Trzynasty krąg

witam

Czyżby już po 13-tce skoro w pierwszym meczu zestawu pada z kretesem drugi pewniak kolejki. Samobójczy gol w 82 minucie ogromną większość graczy pozbawia złudzeń a i "Tłuste misie" mogły mieć tylko X2. A dawałem wczoraj link i ostrzegałem, również sam siebie, że choć te osiem absencji z podstawowego składu to lekka zmyłka bo większość z tych piłkarzy nie grała już wcześniej, ale co fakt to fakt...
Co by nie mówić home win mam tylko w kuponach podpórkowych i nie wróży to za dobrze.
Za tanio zagrałem, nie sięgnąłem klopsem i tyle w temacie.

Dzisiaj 13-ty więc z rozpisami za bardzo się nie napinam a że sporo meczy już w grze to pokaże tylko kartki do ewentualnego postawienia. Na przykład takie oto:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310441699074954951&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310441699122455050&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Ok, wracam dopingować

PiS: 17"55"
Po meczu Everton v WBA 0-1, o trzynastce można zapomnieć definitywnie.
Śmiech, śmiechem i na zdrowie, ale czasy się zmieniły i warto się do tego dostosować.
Dlatego wolę te swoje remisy (których przecież przez 40 lat w ten sposób jak ostatnio nie grałem)
A swoją drogą, gość od ustawiania Super-oferty w STS ma wielki potencjał. Czapki z głów i nie grać tych pozycji jako faworytów :)

cdn
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Witam panie Pawle co myśli pan o tym zestawie poniżej [wsztstko w rozpisie]
    Groningen - Ajax [Ajax]
    Arsenal-Leicester [Leicester X]
    Union Berlin - 1860 Monachium [X]
    Sion - St. Gallen[poniżej 2.5]
    AEK Larnaca - Anorthosis [X]
    Aston Villa - Liverpool [tak-obie strz.]
    Hamburg - M Gladbach [M Gladbach]
    Oviedo - Tenerife [Oviedo]
    CA Belgrano - River Plate [River Plate]
    Taki sobie rozpis co by pan zmienił w tym rozpisie........

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    O większości z powyższych lig nie mam pojęcia, a żadnego z tych zespołów nie mam wpisanego do kajetu jako przeznaczonego do gry.
    tak, że sorry ale nic nie podpowiem co nie oznacza, że kupon nie wejdzie kompletem...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń