piątek, 26 lutego 2016

Cienki Bolek

witam

Zasadniczo miałem podpierać i w pewien sposób bronić kupony ze środy a teraz także  z piątku ale oferta jest tak cienka jakby ktoś nie doniósł na czas i nie mam w kajecie za wiele do wyboru  Ustawianie kierunków home/away we Francji nie wydaję się najmądrzejszym pomysłem dlatego też zostawiam wszystko jak jest. A do tych cienkich rozpisów z tygodnia które pokazałem na blogu doszły dzisiejsze. Na przykład takie oto:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310571699262134350&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310571699332735443&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
I tylko szkoda, że nie można było połączyć obu wariantów (w środę nie było jeszcze w ofercie Jordanii i Maroko)

cdn
pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Paweł,
    puść tanio - biorę 33% ;)

    LIVERPOOL-MANCHESTER CITY X2
    WEST HAM-SUNDERLAND 1
    SOUTHAMPTON-CHELSEA 2
    STOKE-ASTON VILLA 2
    WATFORD-BOURNEMOUTH 2
    WEST BROMWICH-CRYSTAL PALACE X
    MANCHESTER UTD-ARSENAL X
    WOLVERHAMPTON-DERBY 1X
    CHARLTON-READING X2
    FULHAM-MIDDLESBROUGH X
    HUDDERSFIELD-IPSWICH 2
    QPR-BIRMINGHAM 1
    ROTHERHAM-BRENTFORD 1

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć
    Właśnie nad tym siedzę i ciężko rozmyślam.
    Sorki, ale kilka z Twoich propozycji jest dla mnie trudne do postawienia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcesz sieknąć pół bańki? :))
    Czy nie? ;)

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  4. No chciałbym ale czemu Czelski ma wygrać :)

    OdpowiedzUsuń