wtorek, 16 lutego 2016

Piłkarski poker

witam

Dożyłem ciekawych czasów. I nie mam tu na myśli 40 procentowego poparcia dla PIS które w maju wzrośnie do 48% z czego jak wiadomo ogromnie się cieszę - ale z mojego podejścia do ligi angielskiej.
Jeszcze tak niedawno drukowałem każdą kolejkę do najniższej ich grupy, wprowadzając na kartce kolorowe fistaszki formy, klasy i zdobytych newsów. Teraz omijam ich mecze szerokim łukiem.
Rację miał kolega Krzysztof który przepowiadał, że na Anglikach za daleko się nie zajedzie. Tyle, że jego przepowiednie sprawdzają się po latach.
Najlepszym przykładem jakiejś choroby, bo jak to inaczej nazwać jest ostatnia kolejka zakładów LA w Totolotek.pl. do której pokrótce nawiążę.
http://hpc-hpc1.blogspot.com/2016/02/nieco-dalsza-perspektywa.html
Śmieszna rzecz ale wykonując zagranie pod tytułem totalny anty-futbol czyli stawiając 6 pewniaków najmniej granych przez klientów trafia się ich 5 a dodając 7 potrójnych z jednym błędem za 243 zł trafia się 11 na pewno z szansą na 1/9 dwunastki.
To co piszę powyżej to oczywista paranoja. Bo ja po prostu nie uwierzę, że cały świat może aż do tego stopnia mylić się w notowaniach a wszystko odbywa się bez hazardowych fauli.

Dzisiaj wszedłem w nowe, pilotażowe rozpisy 5/13, wyglądające tak oto:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310471699193842014&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310471699068942083&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz