sobota, 27 lutego 2016

Kwestia wiary

witam

Jestem przekonany, że znakomita większość z obserwatorów bloga nie wierzy w to co ja tutaj wypisuje i zastanawia się ile to ja muszę wykonać kombinacji rozpisów żeby skanować ten wygrywający szajs na którym się tak ogólnie rzecz biorąc prawdopodobnie ciężko przegrywa.
Przyznam się, że sam nie wierzę w to co się dzieje. Gram w ten sposób od niedawna i czekam aż się to wszystko odwróci ale nie oszukuję na pewno sam siebie. A wysyłam, za co jestem na siebie zły, tylko kilkanaście wariantów 5/13 tygodniowo. Zły ponieważ przez ostatnie dwa miesiące można było skasować szmalu na dwa lata spokojnej, opłaconej już z góry gry.
To wszystko powyżej nie zwalnia ze stałego monitoringu materii, bo kiedy ten konkretny lejtmotyw się zaczyna i kiedy kończy ważne będzie za rok (jeśli dożyję).
Tak więc nie mam absolutnie żalu jeśli ktoś tam wietrzy w sprawie kuglarstwo. Powiem więcej.
Sam jestem niedowiarkiem w sytuacji kiedy ten i ów chce mnie przekonać, że notorycznie wygrywał w Totolotka. A przecież ludzie z najwyższej półki celebry bez zastrzeżeń w to wierzą i nawet spotykają się w obronie krętacza. Pod pomnikiem na którym wyryte jest w kamieniu memento:
http://www.wiersze.annet.pl/w,,9456

dzisiaj, żeby nie powielać tego co mi zamyka rozpoczęte kupony puściłem między innymi:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310581699143131170&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310581699306431241&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
licząc na przełamanie w Argentynie która w nowym sezonie zupełnie zawodzi...

PiS: 13'55"
Na koniec taki misz-masz
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310581699317049941&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

PiS: 18'10"
Dzień niepodobny do dnia. Kilka złych bramek w końcówkach pojedynków ale tak jak pisałem, wszystko musi się wyrównać. Tylko czemu tak szybko....Ktoś pomaga ?
PiS: 22'30"
Włosi załatwili mnie koncertowo. Niepotrzebnie im pokazałem co gram :)
Być może trzeba się będzie z nimi rozstać.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz