niedziela, 13 grudnia 2015

Złamać trzynastkę

witam

Od samego rana (00'30") postanowiłem uporać się z dzisiejszą trzynastką i pierwsze tanie, zbyt tanie rozpisy wypuściłem na remisach w hokejowej Arizonie i Calgary. O dziwo weszły oba czyli mam niezły początek.
Przy wersjach 5/12 (792 kombinacje) i średnim kursie 3,00 (do obliczeń) wygląda to tak
3*3*3*3*3*0,88 = 212,84 zł za każdą linie (2,13 zł grając za minimum)
Przy 6 trafionych meczach 6 linii do odbioru, przy 7-21, przy 8-56, przy 9-126, przy 10-252 i tak dalej.
A dalej jest głównie trzecia Hiszpania, trochę Maroka, Iraku i Portugalii. Zaczyn jest więc słuszny a los pokaże jak to się skończy.....
Przed chwilą dobiłem nowe kupony a w nich jako jeden z elementów pojawił się dubel pod tytułem, kobiecy biathlon (sztafety)
Rosja v Czechy 2 1,40  (miejsca 9/6)
Francja v Ukraina 2 1,45  (miejsca 5/3)
ako 2,03

Jak wiadomo ostatnio stawiam w Mixie a tam coś dziwnego. Ani jednego pojedynku Polek (sztafety) kiedy STS dał takich sześć. Panowie poprawcie się. Tu jest Polska....

Result 12'30"
Świetny, sztafetowy występ Polek w biathlonie. Czwarte miejsce a mogło być nawet lepiej....
22'00"
13-ty jednak feralny dla rozpisów. Zawiodła zwłaszcza niezawodna dotychczas Hiszpania trzecia oraz inne pojedyncze mecze....Trudno, do następnego.
Z innej beczki: Byłem tu....
https://www.youtube.com/watch?v=61hD5kXjIRE


cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz