niedziela, 8 listopada 2015

Sprawdzian

witam

Źle się działo w państwie duńskim przez dwa ostatnie dni. Po pierwsze tradycyjnie już, za grubo wszedłem do rozgrywki a po wtóre czego się dosłownie nie dotknąłem z góry stało na przegranej pozycji. Prawie na każdym hazardowym kroku. Wyłączyć z tego muszę Toto-gol bo choć bez szaleństwa ale jednak niewielkie plusy są faktem. Na waciki.
Z drugiej strony nie da się ukryć, że na termin piątek/sobota i te kilka wybranych lig nastawiałem się od poniedziałku. A że nie chcieli tak grać jak im zagrałem to już inna para kaloszy....
Dzisiejsza noc niesie pewną nadzieję szybkiej odmiany i jeśli tylko wróg nie będzie się pastwił nade mną jak kat nad dobrą duszą to szykuje się odbijany..:)
Póki co 2/2 w tym pewniak...
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313121599327103560&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313121599189203693&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Muszę pośpiesznie pomyśleć o w miarę skutecznej obronie powyższego (z różnych powodów)...

PiS: 17'00"
Nigdy nie przeklinałem na blogu a dzisiaj mam chęć. Naubliżać, zwyzywać, złorzeczyć, zmieszać z błotem itd.. Cała Argentyna poszła się walić (na jedną kolejkę przed finałem) gdzie z układu tabeli takie wyniki paść nie miały prawa. W tym Merlo w 93 minucie na 2-1.
Najchętniej zakazałbym uznawania bramek po 90+, a co. Mamy większość 235 do 225 :)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz