niedziela, 19 lipca 2015

Wodze fantazji

witam

Wczoraj a właściwie już dzisiaj bo po północy, jednym okiem śledziłem oczywiście dżokejskie zmagania na torze Emerald Downs, drugim monitorowałem wynik Trynidadu z Meksykiem w kobiecej piłce który to mecz kończył mi tryple (2,88) - ale myślą byłem przy kolejnym etapie Le Tour układając przeróżne i nieprawdopodobne scenariusze.
Dżokeje jeździli jak jeździli, Meksyk w końcu wygrał 3-1 lecz tutaj nastąpił pewien zgrzyt ponieważ STS rozliczał rzecz odwrotnie. Sprawa się już naprawiła co nie zmienia faktu, że na jednym z pojedynków przez rozmowy on-line straciłem na kursie 0,10. Trzeba grać zamiast gadać i mam nauczkę :)
Ok, 15 etap TdF wygląda tak:
http://rowery.org/2015/07/18/tour-de-france-2015-etap-15-przekrojemapki/
a ja sobie nieśmiało wyobrażam, że w pewnej nieokreślonej grupie ucieka Kwiatkowski. Po 12 etapie widać że ma chęć bo potencjał to ma na pewno.
Wczoraj spojrzałem na Betfair i na win Flowerman stał po 65,00 więc przykro patrzeć na 35,00 wystawione przez STS.
Wobec powyższego wszedłem w
Kwiatkowski v Trentin 1 1,80 (miejsca 125/136) - (info) podczas ucieczki kurs na win Kwiatka = 7,00 (to back)
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/rider_palm.asp?riderid=13270&year=2015&all=1&current=0

Jedną z dubli manipuluję z tenisem:
Janowicz v Stakhovsky 1 1,57  (result 3-1)
ako 2,82
bo nie mieści mi się w głowie żeby odpuścić Puchar Davisa.
Lech może przegrać w lidze (po pucharach), Janowski wygrać żużel na Łotwie (sensacja) nawet Polska przegrać "klawiznę" z Francją ale naprawdę dość już tych fuksów...:)

PiS: 12'30"
A poza wszystkim dałem podpuścić się dość solidnie na Islandii. Ale w końcu nie spróbujesz to nie wygrasz
Vestmann v Fjolnir 1 3,39  (result 4-0)
87 ÍBV-Fjölnir          2,10 2,75 2,65

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz