sobota, 18 lipca 2015

Czapki z głów

witam

Przez pierwsze 10 etapów Le Tour byłem po prostu zły, że nasi permanentnie zostają sobie po kilka minut z tyłu traktując najbardziej prestiżowy wyścig kolarski jak szkolną, rowerową wycieczkę. Ale to co zrobił Majka na 11 odcinku a próbował powtórzyć Kwiatkowski na 12 (wybrał za trudne góry), każe mi zweryfikować własne, wybujałe fantazje. Po prostu zbyt wiele oczekiwałem  a Oni podeszli do sprawy realnie i znowu zadziwili świat. I jeśli to wszystko było tak właśnie wcześniej przemyślane - to czapki z głów.
Dzisiaj etap 14 z którym mam tradycyjny kłopot...
http://rowery.org/2015/07/17/tour-de-france-2015-etap-14-przekrojemapki/
...Puszczą skuteczną ucieczkę czy nie puszczą. I który z naszych orłów do niej się zaczepi. Bo że stać na to i Majkę i Kwiatkowskiego i Huzarskiego, to już wiadomo...

40% PiS: 12'15"
Po długiej męczarni zdecydowałem się na tylko jedną pozycję kolarską:
Gallopin v Mollema 2 1,90 (miejsca 27/29)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz