czwartek, 23 lipca 2015

"Plastron" w grochy

witam

18 etap TdF powinien przebiegać pod dyktando walki o górskie premie. W początkowej fazie wyścigu jest to niby tylko 19 punktów ale te oczka mogą być kluczowe.
http://rowery.org/2015/07/22/tour-de-france-2015-etap-18-przekrojemapki/
Edycję 2014 Le Tour w tej klasyfikacji wygrał Rafał Majka i bardzo bym sobie życzył aby ten sukces powtórzył. Ale szczerze mówiąc po wczorajszej eskapadzie nie wygląda to zbyt różowo. Może ból kolana po poniedziałkowej kraksie był przyczyną słabości. Oby nie.
Poza kolarstwem nosi mnie LE której zestaw właśnie wydrukowałem. Robię to niezmiernie rzadko i zwykle już po wynikach mam satysfakcję, że nie brałem w grze udziału Tym niemniej od czasu do czasu trzeba się zafartować i na tym odcinku.
A także, nieśmiały remis jako singiel w egipskiej piłce, monitorowanie dwóch turniejów golfowych w ich pierwszych rundach i to by było na tyle

Result 23'00"
"Czapkę" pod tytułem Kopavogur v Selfoss 2,30 (4-0) podałem na tacy dwa dni temu na zeskanowanych kuponach. A miał ich wszystkich sto dwadzieścia troje...) - no prawie.
Dzisiaj dodałem Legię (2,20 z Hitów dnia) a jedyny szkopuł w tym, że to wszystko za tanio, za tanio...
Stając w szranki od samego rana postawiłem z lekka,
Garcia v Wiesberger 1 1,60  (0/-2) - Sierżant Garcia byłby lepszy. Dobrze że za grosze, na fart
Geylang v Harimau 1 1,80  (result 1-2) - nieszczęścia chodzą parami
ako 2,88

cdn
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Przykro było patrzeć jak dzisiaj Rolland pobił Talańskiego w równej walce o minutę.
    Tak miało być wczoraj a za grosze łapałbym cztero-cyfrówki....

    OdpowiedzUsuń