środa, 29 lipca 2015

Kwarantanna

witam

W nocy byłem na niezłej balandze. Totalna dekadencja i odjazd. Młodszy o kilkadziesiąt lat i odmłodzone twarze przeszłości na wspólnej imprezie, lecz nie tu i teraz. Bardziej na planecie Kepler 452b albo gdzieś tuż obok....

Znalezione obrazy dla zapytania kepler 452b

To oczywiście nowy sen kolorowy który przyszło mi wyśnić. W szczegóły nie będę się zagłębiał. Napiszę tylko tyle, że wracając z zabawy jakąś wielce szeroką aleją, wstąpiłem z tajemniczym, nowym kolegą do ichniego STS a tam już mogłem zagrać kwintę w wyścigach konnych łącząc dowolne pięć gonitw z całego świata. A że ów kolega miał metafizyczną wiedzę o hippice w Rosji - na klawo wstawiłem "czapę" w 12-konnej stawce rosyjskiego biegu.
Ziemski STS mógłby się też postarać o podobną ofertę...Byłoby miło.
Za to na jawie same problemy. Komplikuje mi się życie w wielu wymiarach i tak sobie czasem myślę, czy nie lepiej byłoby mi na takim Keplerze....

Obiecałem sobie odpoczynek i w zasadzie tak postępuje. Jakieś lekkie ustawki bez większego zastanowienia to przecież nie hazard.
Dzisiejsze rozpisy rozpoczynam od
Fenix v Riesta X 2,85  (result 0-1) - 84 minuta, karny
a jak nieoczekiwanie to zaskoczy, to pomyślę co dalej...
result 23'50"
Trzeba mi było poćwiczyć grubsze tryple na poniższym patencie a nie urządzać tanie zabawy  . Swoją drogą gdyby nie ten głupi remis to i rozpisy wyglądałyby całkiem nieźle.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312101599193957723&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

W czwartek bawię się głównie na
Albirex v Young Tigers 1 1,55  (result 0-1) - paranoja, najłatwiej majątek można przegrać na różnicach kursów...
Thu,30 Jul 20157:30PM0112S.LEAGUEALBIREXYOUNG TIGERS1.254.908.00
a lekkie X rozpisy ustawiam na Kolumbii, Iranie i Francji...

a w piątek:
Young Lions v Balestier Khalsa 2 1,80  (result 2-2) - bez komentarza
Fri,31 Jul 20157:30PM0113S.LEAGUEYOUNG LIONSBAL KHALSA6.504.501.33
http://www.singaporepools.com.sg/en/Pages/default.aspx

A tak zupełnie dla jaj nosi mnie żeby postawić Tigera Woodsa (60,00) w golfowym turnieju cyklu PGA Tour, Quicken Loans National. Obsada nie jest wielka i tygrys dostrzegł enigmatyczne szanse dla "Tygrysa"..:)
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz