wtorek, 26 maja 2015

Powrót z emigracji (wewnętrznej)

witam

Okazało się, że można. Na przekór wszelkim przeciwnościom, na przekór totalnej hegemonii - wybory prezydenckie wygrał Pan dr Andrzej Duda. Doktor prawa ze znajomością czterech języków. Kandydat wiejskiego i miejskiego zaścianka.
Pokonał 51,55%- 48,45% reprezentanta elit, mającego czasami drobne problemy z ortografią i kindersztubą...
Muszę się przyznać, że choć lekko ukułem buków to do poniedziałku, do 18'00" miałem co do wyników ogromne wątpliwości.
Stało się jak się stało i z mojej perspektywy nic tylko się cieszyć.
Zwyciężyła optymalna strategia i teraz tej dobrej strategii trzeba poszukać w zakładach.
Dzisiejszy etap Giro właśnie się rozpoczął więc nie ma już sensu go komentować. Pierwszy zapewne będzie Contador, bo czemu miałby nie być pierwszy....
http://rowery.org/2015/05/24/giro-ditalia-2015-etap-16-przekrojemapki/
Jednak oprócz wyścigu skupiłem się również na dwóch meczach.
Geylang v LAO Police 1 1,55  (result 2-1) - choć w 60 minucie kurs na gospodarzy = 6,00
za...
Tue,26 May 20157:30PM0202SINGAPORE CUPGEYLANGLAO POLICE1.304.606.20

oraz...
Akranes v Breidablik 2 2,05  (result 0-1)
117 ÍA-Breiðablik        3,65 3,10 1,60

Wtorek zaczynałem jeszcze wczoraj (za końcówkę stacka) - tak oto
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311451599050378355&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
PiS: A na Dzień Matki kupię dzisiaj mojej "staruszce" kupon Lotto (9 mln). Niech też coś sobie wygra...:)

PiS: 23.59"
Noc ustawiłem do piramidalnej głupoty zakładając, że myli się cały świat (prawie cały)
Kiedyś postawiłbym ten mecz "taryfą" ale na starość jestem zbyt ostrożny i zagrałem rozsądnie a nawet zbyt rozsądnie..
Nomen omen, rzecz ujmując globalnie :) - wpadanie na takie pomysły to już hazardowa choroba filipińska a cały klucz do rozszyfrowania pojedynku zasadza się w tym ostatnim zdaniu....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz